QR-koodi: paras vaihtoehto matkakohdetietojen jakamiseen

Tiesitkö, että muuttuvien ja päivittyvien tietojen takia jopa yli 50 % matkailualueiden ja -yritysten painetuista esitteistä on usein heitettävä vuoden lopussa pois? Edullisempi ja kestävämpi vaihtoehto olisi käyttää sekä tilaa että resursseja säästäviä QR-koodeja.

Outdooractivesta ladattavat QR-koodit voidaan sijoittaa reittien varsille, käyntikohteiden yhteyteen ja esimerkiksi matkailuneuvontaan kertaluontoisesti. Kävijät skannaavat oikeisiin paikkoihin sijoitellut koodit älypuhelimillaan ja saavat puhelimeensa saman tien kaiken tiedon alueelta – hyvin valmisteltuna ja aina ajan tasalla. QR-koodit toimivat täydellisenä tietolähteenä kävijöille käyntikohteissa tai reiteillä, joiden tiedot ovat saatavilla Outdooractiven alustalla tai white-label-verkkosivustolla.

QR-koodin ja monien muiden toimintojen käyttäminen edellyttää rekisteröitymistä, jolloin kävijästä luodaan digitaalinen profiili, joita matkailualueet ja DMO:t voivat hyödyntää sekä tarjonnan kohdentamisessa että opastamisessa. Toinen etu profiilin luomisessa ja koodien skannaamisessa on se, että niiden avulla voi seurata, missä käyntikohteissa tai paikoissa on vierailtu. Matkailualueet ja DMO:t voivat aktiivisesti pyytää palautetta yksittäisistä paikoista tai ehdottaa käyttäjille tiettyjä paikkoja, joissa he eivät ole vielä käyneet.

QR-koodien avulla työmäärä matkakohteessa vähenee merkittävästi, koska ylläpitoa ja päivitystä vaativat vain koodin takana olevat tiedot. Kun sisältö on valmis, QR-koodin saa luotua Outdooractive Business -tilillä helposti nappia painamalla.

Edellinen
Edellinen

Premium-reittien hallinta Outdooractivessa

Seuraava
Seuraava

Ohjaa kävijöitä ja tutustu heidän tarpeisiinsa digitaalisesti