
Menestystarinat
“Outdooractive-alusta on helppokäyttöinen, ja sisällöntuotanto onnistuu ilman aiempaa osaamista. Outdooractive on oman kokemuksemme mukaan kaiken aikaa kehittyvä ja monipuolinen luontomatkailun julkaisualusta.”
— Mari Matikainen, Etelä-Karjalan virkistysaluesäätiö
“Geoparkin geokohteet ja yrityspartnerit ovat saaneet Outdooractiven kautta erittäin laajan näkyvyyden”.
— Projektipäällikkö Anna Tiippana, Saimaa Geopark
Visit Finlandin yhteiskampanjat ylittäneet tavoitteet joka vuosi
Visit Finland teki markkinointikampanjan Outdooractivessa ensimmäisen kerran vuonna 2018 Outdoors Finland -hankkeen puitteissa. Kampanja ylitti tavoitteet, ja vuosina 2019-2021 kampanja toteutettiin Visit-organisaatioiden ja Visit Finlandin yhteistyönä. Kampanja on ylittänyt tavoitteet joka vuosi.
Saimaan luontomatkailu kasvu-uralle
Alueella on viime vuosina panostettu laadukkaan sisällön tuottamiseen, mikä näkyy myös tuloksissa. Saimaan alueen sisältötiiserit luetteloissa ja hakutuloksissa ovat kasvaneet kahden vuoden aikana 300 000:sta lähes kahteen miljoonaan.
· Sivun näyttökerrat kasvaneet 405 % (14 540 → 73 452)
· Sisältöihin liittyvät toimet 1367 % (1581 → 23 209)
· Tiiserit 498 %
· Sisältöjen lataukset 200 %