Outdooractiven markkinointikampanjat 2024
Outdooractiven yhteisö - sinun kohderyhmäsi
Outdooractiven aktiivista yhteisöä yhdistää halu kokea unohtumattomia luontoelämyksiä ja erilaisia aktiviteetteja.
Yhteisömme jäsenet tulevat kaikista ikäryhmistä ja erilaisista taustoista. He ovat keskimääräistä korkeatuloisempia ja hyvin koulutettuja sekä kiinnostuneita kestävästä elämäntavasta, omasta hyvinvoinnista ja aktiviteettimatkailusta.
Outdooractiven kampanja 2024
Find your happiness in the Finnish nature
Sisältölähtöinen markkinointistrategiamme tavoittaa käyttäjät tärkeiltä kohdemarkkinoilta, kun he etsivät inspiraatiota seuraavista matkakohteista. Nosta esiin alueesi mielenkiintoisimmat reitit, kohteet ja palvelut ja anna matkailijoille syy viipyä alueellasi!
Kohdemarkkinat: DACH, Iso-Britannia
Ajankohta ja teemat: Kesäkauden kampanja 1.3.-30.6.2024
Teemat: Retkeily, Pyöräily, Melonta
Talvikauden kampanja 1.9.-31.12.2024
Teema: Talviaktiviteetit
Kestävää sisältöä ja jatkuvaa näkyvyyttä
Outdooractiveen tuotettu kampanjasivu on pysyvää sisältöä ja on löydettävissä ja hyödynnettävissä myös kampanjan jälkeen.
Mikäli Visit Finland toteuttaa oman teemallisen kampanjan Outdooractivessa, jo varatut kampanjat kytketään soveltuvin osin mukaan Visit Finlandin kampanjakokonaisuuteen.
Kampanjapaketit
Basic
Näkyvyys:
4 000 sivukatselua valitsemillesi sisällöille
Tuotamme kohteesi mielenkiintoisimmista reiteistä, kohteista tai palveluista yhden teemallisen sivun saksaksi ja englanniksi.
Sisältösi saavat laajaa näkyvyyttä Outdooractiven sivustolla sekä sovelluksessa.
Hinta: 3 400 € + alv 24 % / teema
Pro
Näkyvyys:
8 000 sivukatselua valitsemillesi sisällöille
Tuotamme kohteesi mielenkiintoisimmista reiteistä, kohteista tai palveluista yhden teemallisen sivun saksaksi ja englanniksi.
Sisältösi saavat laajaa näkyvyyttä Outdooractiven sivustolla sekä sovelluksessa.
Hinta: 5 800 € + alv 24 % / teema
Varaa kerralla useampi teema ja saat kokonaisuuden 10 % edullisemmin!
Paikkoja on rajoitettu määrä!