Kätketyt aarteet esille Outdooractiven digitaalisen ratkaisujen avulla

Miksi keskittyä pelkästään tunnetuimpiin reitteihin ja käyntikohteisiin – jospa nostaisit esille kohteesi kätketyt aarteet, kauneimmat maisemat ja paikalliset helmet? Outdooractiven avulla voit tuoda niille näkyvyyttä ja korostaa kohteesi vähemmän tunnettuja paikkoja.

Hiljaisempien alueiden aktivoiminen ja matkailijoiden ohjaaminen alueen salaisiin aarteisiin on helppoa Outdooractiven teknologian avulla. Mitä laadukkaampaa yksittäisen kohteen sisältö on, sitä korkeammalle se nousee hakutoiminnoissa eri sivustoilla tai mobiilisovelluksissa. Sivusto ehdottaa silloin reittejä myös automaattisesti verkkohaun kautta.

Digitaalisia reittikuvauksia voi myös integroida omille verkkosivustoille ja valita, mitkä kohteet tai reitit nostetaan kärkeen: matkailu- ja retkeilykohteille sopivan ohjelmointirajapinnan (tuotenimi API) tai kokoelmatoiminnon avulla sisällöistä voidaan koota esimerkiksi Bucket-listoja tai eri kohderyhmille suunnattuja koosteita. Tutustu luotuihin kokoelmiin täällä.

Outdooractiven monipuolisella matkailukarttalisenssillä (tuotenimi FlexView) voit myös helposti tuotteistaa oman alueesi paikalliset helmet, kuten esimerkiksi Saimaa Geopark ja Visit Taivalkoski ovat tehneet. Lisäksi digitaaliset matkailuesitteet (tuotenimi Travel Guide) parantavat hakukonenäkyvyyttä ja esittävät kohteen kohokohdat digitaalisesti – ja yli 11 miljoonalle rekisteröityneelle käyttäjälle.

Outdooractiven digitaalisten ratkaisujen avulla kohteet voivat aktiivisesti ohjata matkailijoita kulkemaan uusia polkuja pitkin ja jakaa ennakoivasti kävijävirtoja eri puolille matkakohdetta. Digitaalisten ratkaisujen avulla saat laajasti näkyvyyttä ja hallitset monikanavaista sisältöä vaivattomasti. Näin voit luoda laadukasta, tietopainotteista ja potentiaalisia matkailijoita kiinnostavaa sisältöä.

Esimerkkejä digitaalisista matkailuesitteistä:

Salo, Lieksa, Suomussalmi, Oulun seutu, Visit Savolinna, Pohjois-Savo

Esimerkki ohjelmointirajapinnasta Ylläkseltä.

Kiinnostuitko?

Edellinen
Edellinen

Uudistettu 3D-lentonäkymä – anna asiakkaittesi laajentaa näkyvyyttäsi

Seuraava
Seuraava

Tarinallistamalla luot merkityksellisen luontokokemuksen