Tavoita tärkeimpien markkina-alueiden luontomatkailusta kiinnostunut yleisö

Outdooractiven aktiivista yhteisöä yhdistää halu kokea unohtumattomia luontoelämyksiä ja erilaisia aktiviteetteja. He ovat keskimääräistä korkeatuloisempia ja hyvin koulutettuja sekä kiinnostuneita aktiviteettimatkailusta, kestävästä elämäntavasta ja hyvinvoinnista. Nyt on aika varata paikkasi vuoden 2025 kampanjoissa!

Paras ajankohta kesäaktiviteettien kampanjoille: 1.3.-31.8.

Kesäkaudella asiakkaitamme kiinnostavat eniten: retkeily, pyöräily, vesistöaktiviteetit, kestävä matkailu, kulttuurimatkailu

Paras ajankohta talvikauden kampanjoille: 1.9.-31.12.

Talvikauden kiinnostavimmat teemat: talviaktiviteetit ja -elämykset, parhaat talvikohteet

Uutta 2025

Outdooractiven kampanjoihin on nyt mahdollista saada entistä laajempaa näkyvyyttä!

Kampanjanne saa tehokasta lisänäkyvyyttä suoraan Outdooractive-sovelluksen käyttäjille lähetettävistä kohdennetuista push-ilmoituksista.

Lisänäkyvyyttä on mahdollista saada myös Outdooractiven kuukausittaisessa teemallisissa uutiskirjeissä. Uutiskirjenäkyvyyden saatavuus varmistetaan erikseen kampanjanne teeman ja ajankohdan mukaan. Paikkoja ja teemoja on rajoitetusti. Varmista paikkasi olemalla ajoissa liikkeellä!

Nyt voit hyödyntää kampanjoissa myös Visit Finland DataHubin sisältöjä!

Suosituimmat pakettimme

Tuotamme kohteesi mielenkiintoisimmista reiteistä, kohteista ja palveluista yhden kampanjasivun kohdemarkkinasta riippuen suomeksi, saksaksi tai englanniksi. Kampanjan laajuus, teema, kesto ja ajankohta sovitaan yhdessä Teidän tarpeiden ja toiveiden mukaisesti.


Miljoonat luontomatkailijat etsivät uusia kohteita – varmista, että he löytävät juuri sinut!

Edellinen
Edellinen

Uutta: Visit Finlandin DataHub-sisällöt nyt suoraan Outdooractiveen!

Seuraava
Seuraava

“Kun pelkkä reitti ei enää riitä.” Näin teet tarinareitin -verkkovalmennus 6.3.25